DBA – Behaviorální marketing
Program DBA Behaviorální marketing je určen studentům, kteří si chtějí prohloubit znalosti o aspektech ovlivňujících chování spotřebitelů a o teoriích a metodách pokročilé analýzy spotřebitelských trhů. Předměty tohoto programu se zaměřují na pokročilou analýzu trhu a rozvoj rozhodovacích schopností. Program zkoumá chování spotřebitele z marketingového hlediska. Studenti se seznámí s modely chování spotřebitelů při rozhodování. Program blíže zkoumá, jak spotřebitelé zpracovávají informace, rozvíjejí preference a rozhodují. Program detailně studuje také jak různé marketingové taktiky používají podniky k ovlivňování spotřebitelů. Program je vhodný pro uchazeče, kteří v současné době působí na vedoucích pozicích, dále zaměstnancům a manažerům reklamních či PR agentur, jejichž cílem je rozšířit své znalosti a dovednosti v oblasti behaviorálního marketingu a dosáhnout lepších výsledků. Program lze studovat 100% online.

O programu
Program si vypůjčuje několik společenských věd, včetně psychologie, sociologie a antropologie, aby vysvětlil chování na trhu. Program se detailně věnuje tomu, jak se marketingová taktika používá k ovlivnění chování spotřebitele a jak se používá při rozhodování o marketingovém řízení. Program detailně přibližuje vybrané techniky marketingového výzkumu a zkoumá, jak se používají. Program zdůrazňuje strategické výzvy, kterým čelí firmy v globalizovaném světě. Studenti získají znalosti o tom, jak obchodní kontext ovlivňuje výběr a implementaci různých strategií. Po dokončení tohoto programu by student měl být schopen analyzovat základy marketingových strategií, navrhovat strategické konstelace zdrojů pro efektivní marketingové strategie a dále navrhovat vhodná opatření pro zvládnutí výzev, kterým organizace čelí v rámci marketingových strategií. Po úspěšném zakončení studia DBA získáte prestižní profesní titul DBA, jenž je považován ze nejvyšší stupeň manažerského vzdělání. Taktéž obdržíte diplom o absolvování studia v českém i anglickém jazyce.
Průběh
- Psychologie marketingu
- Behaviorální ekonomie
- Moderní trendy v marketingu
- Marketing produktu a značky
- Kritické myšlení a etika komunikace
- Marketingový výzkum a marketingová strategie
- Online marketing a sociální sítě
- Branding
- Závěrečná práce